قوانین و مقررات الوگل 

با سلام به سایت الوگل خوش آمدین

امیدواریم که حس شیرین از یک سایت اینترنتی مخصوصا در حوضه گل و گیاه را در دیدتون تلقی کرده باشیم😉

هرگونه استفاده از خدمات سایت ( خرید محصول _ همکاری در فروش _ عضویت و ثبت نام ) به معنی آگاهی و پذیرفتن قوانین الوگل از سوی شما عزیزان میباشد.

بنابراین لطفا قبل از هر اقدامی، مطالب این بخش را مطالعه بفرمایید.

با تشکر _ مدیریت الوگل

 چگونه در سایت حساب کاربری ایجاد کنیم؟

برای خرید از ما نیازمند آن نیستید ک حتما در سایت عضو باشید ولی برای ساخت حساب کاربری مشتریان و همچنین همکاری در فروش با ما حتما باید در سایت عضویت پیدا کنید.

بدین منظور، یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به ایجاد حساب کاربری خود را (که شامل نام و نام‌خانوادگی، آدرس شهر محل سکونت، شماره تماس و ایمیل می‌باشد) به طور صحیح در سایت وارد نمایید.

 توجــــه:

اطلاعات لازم جهت ثبت سفارش، باید با دقت هرچه تمام‌تر وارد سایت شوند تا از بروز مشکلات احتمالی در زمان ارسال و تحویل کالا جلوگیری به عمل آید. لازم به ذکر است تیم الوگل ، مطابق با سیاست‌های حریم خصوصی با اطلاعات شما رفتار خواهد کرد.

زمان ارسال سفارشات الوگل به چه صورت خواهد بود؟

تمامی سفارشات با توجه به زمان بندی ک در همان خرید محصول به شما توضیح داده میشود انجام میشود

از شنبه تا دوشنبه الویت با ارسال سفارشات پستی ( پست_تیپاکس_چاپارپست) میباشد و از سشنبه تا پنجشنبه الویت فقط با سفارشاتی ستاره دار(*) میباشد که فقط با اتوبوس و باربری امکان ارسال آنان وجود دارد.

   توجـــه:

         هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود و پرداخت هزینه سفارش نیز در حال حاضر تنها به صورت آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود و امکان لغو سفارشات بعد از بسته بندی وجود ندارد.

( سفارشاتی ک توسط اتوبوس ارسال میشوند هزینه کرایه آنان موقع تحویل بار از سمت ترمینال شهر مقصد دریافت میشود و الوگل مبلغی بابت آن از مشتری دریافت نمیکند)

قوانین لغو:

سفارشات تا 8 ساعت پس از ثبت سفارش از طرف مشتری عزیز قابل لغو شدن میباشد. که باید با پشتیبانی سایت ( تماس یا واتساپ ) اطلاع داده شود، با توجه به وصل بودن درگاه های بانکی سایت به سامانه مالیاتی15% از هزینه کل پرداختی کسر و مابقی برای مشتری برگشت داده میشود.

ارسال رایگان سفارشات بالای 500ت

سفارشات که مجموعه کل فاکتور آنان بالا تر از 500ت باشد به صورت رایگان تا درب منزل برای کالاهای عادی سایت و تا ترمینال شهر مقصد برای کالا های ستاره دار سنگین و قیمت بالا ارسال میشود.

توجـــه:
  • ارسال رایگان برای کالا های ستاره دار تا ترمینال ها شهر های تک مسیره میباشد و هزینه ارسال از تریمینال تا درب منزل در صورت نیاز مشتری عزیز، باربری شهر مقصد از شما دریافت میکند.
  • برای شهر های به غیر از شهر های تک مسیره ، هزینه مابقی کرایه را باربری شهر مقصد از مشتری عزیز دریافت خواهد کرد
  • تعدادی از شهر های تک مسیره ( تهران،مشهد،گرگان،اردبیل،تبریز،ارومیه،بندرعباس،شیراز،اصفهان،کرج،اهواز و..)
  • سفارشات دسته ( خرید عمده ) به صورت پس کرایه ارسال میشوند و هزینه ارسال برعهده مشتری گرامی میباشد.

بیمه تا دقیقه 90 الوگل چیست؟

در صورتی محصول ارسالی در مسیر دچار آسیب جدی : (شکستگی _ پلاسیدگی و سوختگی) الوگل مسئولیت آنان را میپذیرد و در غبال مقدار خسارت وارده به مشتری کالای مجدد برای او ارسال میکند.

بعد از ارسال هر سفارش برای مشتری پیامک (حتی شماره های لیست سیاه مخابرات) ارسال مشود،چناچه 72 ساعت از ارسال گیاه گذشته باشد و به دست مشتری نرسد، مشتری عزیز باید پیگیر سفارش خود باشد یا به پشتیبانی الوگل اطلاع دهد در غیر از اینصورت الوگل مسولیتی در غبال عدم توجه مشتری (خبردار کردن مجموعه) و دیرکرد شرکت های پستی ندارد.

توجـــه:

(شرایط فوق در صورتی میباشد که تا حداکثر با 24 ساعت از زمان دریافت گل گذشته باشد به بخش پشتیبانی اطلاع داده شود و عکس از گل به صورت واضح برای ما ارسال گردد)

به دلایل زیر ممکن است کالای شما مرجوع شود:

  1. عدم حضور مشتری هنگام تحویل سفارش.
  2. درج آدرس اشتباه از جانب مشتری هنگام ثبت سفارش.
  3. عدم تایید هویت تحویل گیرنده هنگام تحویل سفارش (در این صورت هزینه ارسال مجدد کالا تماماً به عهده مشتری عزیزخواهدبود).