شرایط و قوانین وبسایت الوگل

با سلام به سایت الوگل خوش آمدین

امیدواریم که حس شیرین از یک سایت اینترنتی مخصوصا در حوزه ی گل و گیاه را در دیدتون تلقی کرده باشیم😉

هرگونه استفاده از خدمات سایت ( خرید محصول _ همکاری در فروش _ عضویت و ثبت نام ) به معنی آگاهی و پذیرفتن قوانین وبسایت الوگل از سوی شما عزیزان میباشد.

بنابراین لطفا قبل از هر اقدامی، مطالب این بخش را مطالعه بفرمایید.

 چگونه در سایت حساب کاربری ایجاد کنیم؟

برای سهولت در امر کاربری و خرید از سایت تنها با احراز هویت یک شماره تماس براحتی میتوانید از خدمات وبسایت استفاده کنید.

بدین منظور، در صورت تمایل میتوانید یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به ایجاد حساب کاربری خود را (که شامل نام و نام‌خانوادگی، آدرس شهر محل سکونت، شماره تماس  می‌باشد) را وارد کرده و هنگام خرید نیازی به بارگزاری مجدد نداشته باشید.

گارانتی محصولات الوگل به چصورت میباشد؟

  • گیاهان طبیعی: بیمه تا زمان تحویل و 72 ساعت تضیمن شادابی گیاه پس از تحویل.
  • گیاهان مصنوعی: تا 4 ماه گارانتی براقیت رنگ برگ ها و فرم پذیری کالا.
  • استند های چوبی: تا 6 ماه گارانتی استحکام و رنگ محصول “ضد حشرات و ضد آب”
  • گلخانه های پیش ساخته: 18 ماه گارانتی سازه در شرایط آب و هوایی متفاوت “رنگ، استحکام سازه”

زمان ارسال سفارشات چقدر زمانبر است؟

تمامی سفارشات با توجه به زمان بندی ک در همان خرید محصول به شما توضیح داده میشود انجام میشود.

  • بطور متوسط گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی تا 48 ساعت کاری
  • استند چوبی تا 72 ساعت کاری
  • سازه های پیش ساخته گلخانه ای تا یک هفته جهت تولید

از شنبه تا دوشنبه الویت با ارسال سفارشات پستی ( پست_تیپاکس_چاپارپست) میباشد و از سشنبه تا پنجشنبه الویت فقط با سفارشات سایز بزرگ میباشد که فقط با اتوبوس و باربری امکان ارسال آنان وجود دارد.

   توجـــه:

         هزینه ارسال به مشتری به صورت هزینه نرخ ثابت و پس کرایه خواهد بود و پرداخت هزینه سفارش نیز در حال حاضر هم به صورت آنلاین و هم کارت به کار امکان‌پذیر خواهد بود همچنین امکان لغو سفارشات بعد از بسته بندی وجود ندارد.

قوانین لغو سفارشات :

سفارشات تا 8 ساعت پس از ثبت سفارش از طرف مشتری عزیز قابل لغو شدن میباشد. که باید با پشتیبانی سایت ( تماس یا واتساپ ) اطلاع داده شود، با توجه به وصل بودن درگاه های بانکی سایت به سامانه مالیاتی 9% از هزینه کل پرداختی کسر و مابقی برای مشتری عودت داده میشود.

تبصره:

سفارشاتی که محدود و در پیش فروش و رزرو میباشند قابل کنسلی پس از ثبت نمیباشند چنانچه مشتری گرامی تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در صورت عدم بسته بندی کالا در خواست خود را اعلام نمایند سفارش پس از 9% از مبلغ کل جهت مالیات پرداختی و 10 % دیگر جریمه انصراف از رزرو  و جلوگیری از فروش نهایی آن محصول (گیاهان تعداد محدود خاص) از مبلغ نهایی کسر و مابقی به مشتری عودت داده میشود.

  • چنانچه سفارشی من جمله گیاهان خاص و تعداد محدود آماده سازی و بسته بندی جهت ارسال، آماده شده باشد قابل کنسلی نمیباشد.

ارسال رایگان سفارشات بالای سه میلیون تومان

سفارشات که مجموعه کل فاکتور آنان بالا تر از 3/000/000 ت باشد به صورت رایگان تا درب منزل برای کالاهای عادی سایت (گل وگیاه و سموم )و تا ترمینال شهر مقصد برای کالا های ستاره دار سنگین و قیمت بالا ارسال میشود.

توجـــه:
  • ارسال رایگان برای کالا های ستاره دار تا ترمینال ها شهر های تک مسیره میباشد و هزینه ارسال از ترمینال تا درب منزل در صورت نیاز مشتری عزیز، باربری شهر مقصد از شما دریافت میکند.
  • سفارشات با عنوان ” تهاتر الوگل ” شامل هزینه ارسال پس کرایه میباشد.
  • برای شهر های به غیر از شهر های تک مسیره ، هزینه مابقی کرایه را باربری شهر مقصد از مشتری عزیز دریافت خواهد کرد
  • تعدادی از شهر های تک مسیره ( تهران،مشهد،گرگان،اردبیل،تبریز،ارومیه،بندرعباس،شیراز،اصفهان،کرج،اهواز و..)
  • سفارشات دسته ( خرید های عمده، استند های چوبی و سازه های گلخانه ای) به صورت پس کرایه ارسال میشوند و هزینه ارسال برعهده مشتری گرامی میباشد.

بیمه تا دقیقه 90 الوگل چیست؟

در صورتی محصول ارسالی در مسیر دچار آسیب جدی : (شکستگی _ پلاسیدگی و سوختگی) الوگل مسئولیت آنان را میپذیرد و در غبال مقدار خسارت وارده به مشتری کالای مجدد برای او ارسال میکند.

بعد از ارسال هر سفارش برای مشتری پیامک (حتی شماره های لیست سیاه مخابرات) ارسال مشود،چناچه 72 ساعت از ارسال گیاه گذشته باشد و به دست مشتری نرسد، مشتری عزیز باید پیگیر سفارش خود باشد یا به پشتیبانی الوگل اطلاع دهد در غیر از اینصورت الوگل مسولیتی در غبال عدم توجه مشتری (خبردار کردن مجموعه) و دیرکرد شرکت های پستی ندارد.

توجـــه:

(شرایط فوق در صورتی میباشد که تا حداکثر با 24 ساعت از زمان دریافت گل گذشته باشد به بخش پشتیبانی اطلاع داده شود و عکس از گل به صورت واضح برای ما ارسال گردد)

به دلایل زیر ممکن است کالای شما مرجوع شود:

  1. عدم حضور مشتری هنگام تحویل سفارش.
  2. درج آدرس اشتباه از جانب مشتری هنگام ثبت سفارش.
  3. عدم تایید هویت تحویل گیرنده هنگام تحویل سفارش (در این صورت هزینه ارسال مجدد کالا تماماً به عهده مشتری عزیزخواهدبود).