شرایط و قوانین وبسایت الوگل
با سلام به سایت الوگل خوش آمدین
امیدواریم که حس شیرین از یک سایت اینترنتی مخصوصا در حوزه ی گل و گیاه را در دیدتون تلقی کرده باشیم😉
هرگونه استفاده از خدمات سایت ( خرید محصول _ همکاری در فروش _ عضویت و ثبت نام ) به معنی آگاهی و پذیرفتن قوانین وبسایت الوگل از سوی شما عزیزان میباشد.
بنابراین لطفا قبل از هر اقدامی، مطالب این بخش را مطالعه بفرمایید.
چگونه در سایت حساب کاربری ایجاد کنیم؟
برای سهولت در امر کاربری و خرید از سایت تنها با احراز هویت یک شماره تماس براحتی میتوانید از خدمات وبسایت استفاده کنید.
بدین منظور، در صورت تمایل میتوانید یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به ایجاد حساب کاربری خود را (که شامل نام و نامخانوادگی، آدرس شهر محل سکونت، شماره تماس میباشد) را وارد کرده و هنگام خرید نیازی به بارگزاری مجدد نداشته باشید.
گارانتی محصولات الوگل به چصورت میباشد؟
- گیاهان طبیعی: بیمه تا زمان تحویل و 72 ساعت تضیمن شادابی گیاه پس از تحویل.
- گیاهان مصنوعی: تا 4 ماه گارانتی براقیت رنگ برگ ها و فرم پذیری کالا.
- استند های چوبی: تا 6 ماه گارانتی استحکام و رنگ محصول “ضد حشرات و ضد آب”
- گلخانه های پیش ساخته: 18 ماه گارانتی سازه در شرایط آب و هوایی متفاوت “رنگ، استحکام سازه”
زمان ارسال سفارشات چقدر زمانبر است؟
تمامی سفارشات با توجه به زمان بندی ک در همان خرید محصول به شما توضیح داده میشود انجام میشود.
- بطور متوسط گل و گیاهان طبیعی و مصنوعی تا 48 ساعت کاری
- استند چوبی تا 72 ساعت کاری
- سازه های پیش ساخته گلخانه ای تا یک هفته جهت تولید
از شنبه تا دوشنبه الویت با ارسال سفارشات پستی ( پست_تیپاکس_چاپارپست) میباشد و از سشنبه تا پنجشنبه الویت فقط با سفارشات سایز بزرگ میباشد که فقط با اتوبوس و باربری امکان ارسال آنان وجود دارد.
توجـــه:
هزینه ارسال به مشتری به صورت هزینه نرخ ثابت و پس کرایه خواهد بود و پرداخت هزینه سفارش نیز در حال حاضر هم به صورت آنلاین و هم کارت به کار امکانپذیر خواهد بود همچنین امکان لغو سفارشات بعد از بسته بندی وجود ندارد.
قوانین لغو سفارشات :
سفارشات تا 8 ساعت پس از ثبت سفارش از طرف مشتری عزیز قابل لغو شدن میباشد. که باید با پشتیبانی سایت ( تماس یا واتساپ ) اطلاع داده شود، با توجه به وصل بودن درگاه های بانکی سایت به سامانه مالیاتی 9% از هزینه کل پرداختی کسر و مابقی برای مشتری عودت داده میشود.
تبصره:
سفارشاتی که محدود و در پیش فروش و رزرو میباشند قابل کنسلی پس از ثبت نمیباشند چنانچه مشتری گرامی تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در صورت عدم بسته بندی کالا در خواست خود را اعلام نمایند سفارش پس از 9% از مبلغ کل جهت مالیات پرداختی و 5 % دیگر جریمه انصراف از رزرو و جلوگیری از فروش نهایی آن محصول (گیاه تک محصول و تبلیغی) از مبلغ نهایی کسر و مابقی به مشتری عودت داده میشود.
- چنانچه سفارشی من جمله گیاهان خاص و تعداد محدود آماده سازی و بسته بندی جهت ارسال، آماده شده باشد قابل کنسلی نمیباشد.
- سفارت بعد از ارسال . تحویل مشتری قابل کنسلی نمیباشد بجز گیاهان مصنوعی که دلیل قانع کننده و مغایرت کالا با محصول خریداری شده وجود داشته باشد.
- هزینه عودت کالا در صورت در صورت مغایرت کالا بر عهده فروشگاه و پس از تایید سلامت محصول مبلغ به مشتری گرامی عودت داده میشود.
- درصورتی که غیر این هزینه پستی کالا بر عهده مشتری و ۹ درصد از مبلغ کل فاکتور ثبت شده جهت امور مالیاتی کسر میگردد.
- الوگل یک فروشگاه اینترنتی گل و گیاه طبیعی و مصنوعی میباشند ، محصولات طبیعی با توجه به جنس گیاه و فصل ممکن است تغییر روند رشدی و تعداد برگ کمی متفاوت باشند همچنین محصولات مصنوعی نیز شرکتی و وارداتی هستند، الوگل تا 30% “بجز ترکیب رنگ و جنس گیاه” مغایرت کالا با تصویر در خصوص گیاهان طبیعی و تا 20% “بجز تعداد برگ و بوته و جنس کالا “ در خصوص گیاهان مصنوعی برای خود محفوظ میداند، کاربران الوگل میتوانند قبل از ارسال از بخش پشتیبانی فیلم و عکس دریافت کنند و محصول مد نظر خودشان را انتخاب نمایند.
- در خصوص موارد همچون تعداد برگ “گیاهان غیر لوکس قیمت براساس برگ میباشد” و “تناژ رنگ کالای مصنوعی و گلدان ها ” الوگل سلب مسئولیت مینماید.
- کاربر گرامی در صورتی که تفاوت و مغایرت در کالا خود دیده سریعا به پیشتیبانی تماس بگرید و گزارش دهد یا از تحویل بسته خوداری نماید.
- درصورت مغایرت ، دریافت بسته یا باز کردن بسته بندی محصول ” اهم از روزنامه ، مقوا ،چسب و سلفون اطراف کالا ” به منزله تایید کالا و دریافت آن میباشد.
توجـــه:
- ارسال رایگان برای کالا های ستاره دار تا ترمینال ها شهر های تک مسیره میباشد و هزینه ارسال از ترمینال تا درب منزل در صورت نیاز مشتری عزیز، باربری شهر مقصد از شما دریافت میکند.
- سفارشات با عنوان ” تهاتر الوگل ” شامل هزینه ارسال پس کرایه میباشد.
- برای شهر های به غیر از شهر های تک مسیره ، هزینه مابقی کرایه را باربری شهر مقصد از مشتری عزیز دریافت خواهد کرد
- تعدادی از شهر های تک مسیره ( تهران،مشهد،گرگان،اردبیل،تبریز،ارومیه،بندرعباس،شیراز،اصفهان،کرج،اهواز و..)
- سفارشات دسته ( خرید های عمده و سازه های گلخانه ای) به صورت پس کرایه ارسال میشوند و هزینه ارسال برعهده مشتری گرامی میباشد.
بیمه تا دقیقه 90 الوگل چیست؟
در صورتی محصول ارسالی در مسیر دچار آسیب جدی : (شکستگی _ پلاسیدگی و سوختگی) الوگل مسئولیت آنان را میپذیرد و در غبال مقدار خسارت وارده به مشتری کالای مجدد برای او ارسال میکند.
بعد از ارسال هر سفارش برای مشتری پیامک (حتی شماره های لیست سیاه مخابرات) ارسال مشود،چناچه 72 ساعت از ارسال گیاه گذشته باشد و به دست مشتری نرسد، مشتری عزیز باید پیگیر سفارش خود باشد یا به پشتیبانی الوگل اطلاع دهد در غیر از اینصورت الوگل مسولیتی در غبال عدم توجه مشتری (خبردار کردن مجموعه) و دیرکرد شرکت های پستی ندارد.
توجـــه:
(شرایط فوق در صورتی میباشد که تا حداکثر با 24 ساعت از زمان دریافت گل گذشته باشد به بخش پشتیبانی اطلاع داده شود و عکس از گل به صورت واضح برای ما ارسال گردد)
به دلایل زیر ممکن است کالای شما مرجوع شود:
- عدم حضور مشتری هنگام تحویل سفارش.
- درج آدرس اشتباه از جانب مشتری هنگام ثبت سفارش.
- عدم تایید هویت تحویل گیرنده هنگام تحویل سفارش (در این صورت هزینه ارسال مجدد کالا تماماً به عهده مشتری عزیزخواهدبود).