سوالات متداول - الوگل

سوالات متداول قبل از خرید گل از الوگل

1. چگونه میتوانیم از الوگل خرید کنیم؟
در حال حاضر الوگل به سه روش به مشتریان خود خدمات میدهد:
  1. خرید از طریق وبسایت
  2. خرید از طریق دایرکت پیچ اینستاگرام
  3. خرید به وسیله پشتیبانی سایت و انتخاب کالا
2.برای خرید از سایت حتما باید حساب کاربری بسازیم؟
خیر، برای تسریع در زمان انتخاب و خرید شما این الزام وجود ندارد و شما تنها با سه کلیک ( انتخاب کالا، مشاهده فاکتور مشخصات، درگاه بانکی) میتوانید خرید خود .را انجام بدهید. پیشنهاد ما این که برای دریافت کد های تخفیف به مناسب های مختلف و امتیاز باشگاه مشتریان الوگل یک حساب کاربری برای خودتان در سایت ایجاد کنید تا از تمامی مراحل بسته بندی و ارسال سفارش خود مطلع باشید..
۳. سفارش گیاهان زنده به چه طریقی ارسال میشود؟
الوگل با پیشتوانه 8 ساله تخصصی در ارسال گیاهان زنده زینتی و آپارتمانی به سراسر کشور با هر شرایط آب و هوایی ، به تجربه به بسته بندی و ارسال دقیق و فیکس محصولات امروزه خود رسیده و تمامی محصولات با توجه به ابعاد ، وزن، مسافت و ارزش گیاه به سه روش پستی ، تیپاکس ، چاپار پست ، الوپیک و اتوبوس رانی ارسال میشود..
۴. آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را کنسل یا تغییر دهم؟
بله ، اگر بعد از ثبت سفارشتان قصد تغییر در لیست سفارش یا کنسلی سفارشتان را داشتید میتوانید تا 8 ساعت پس از ثبت سفارش در این خصوص با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که به دلیل هزینه های مالیاتی ودرگاه های پرداخت درصورت کنسلی سفارش 9 درصد از مبلغ کل کسر خواهد شد.
5. آیا الوگل امکان خرید یا تحویل حضوری سفارشات دارد؟
الوگل یک فروشگاه اینترنتی میباشد، اما با هماهنگی با پشتیبانی سایت امکان تحویل حضوری یا خرید عمده وجود دارد و بزوردی هم شعبه مرکزی الوگل در رشت افتتاح میشود.
۶. هزینه ارسال سفارشات در الوگل چقدر میباشد؟
هزینه های ارسال به دو صورت پس کرایه و نرخ ثابت با توجه به مسافت و نوع سفارش محاسبه و در هنگام خرید به مشتری گرامی نمایش داده میشود.
۷. آیا سفارشات گل به صورت سالم و شاداب دستمون میرسه ؟
تمامی سفارشات به صورت تکی و ویژه همراه کارتن فیکس در 2 مرحله بسته بندی میشود و تا زمان تحویل بیمه فروشگاه و 72 ساعت پس از تحویل نیز تضیمن کیفیت و گارانتی الوگل را دارا میباشند.
۸. پرداخت هزینه های گیاه به چه صورت میباشد؟
در حال حاضر چه بصورت پرداخت مستقیم و نقدی و پرداخت به صورت اقساط شرایط خرید برای مشتریان الوگل فراهم میباشد.
۹. آیا الوگل امکان ثبت سفارشات سازمانی هست؟
بله، شما میتوانید با توجه به مناسب های مختلف سفارشات سازمانی خود را همراه ثبت در سامانه مودیان رزرو و در زمان دقیق تحویل همراه لوگو مجموعه خودتان تحویل بگیرید.
۱۰. چطوری میتونم با پشتیبانی تماس داشته باشم؟
به 3 روش چت باکس آنلاین پایین سایت ، واتساپ و تماس مستفیم با شماره 09117102025 میبتوانید با ما در ارتباط باشید.
۱۱. الوگل چه محصولاتی بفروش میرساند؟
الوگل بصورت تخصصی گلخانه و اقامت های پیش ساخته ، درختچه های مصنوعی و گیاهان خاص و لوکس طبیعی و همچنین استند های چوبی گلدان و محصولات متنوع دیگر بفروش میرساند.
۱۲. میتوانیم از الوگل خرید عمده به قیمت همکاری داشته باشیم یا بدونه خرید همکاری در فروش داشته باشیم؟
بله، شما میتوانید با مراجعه به صفحه خرید عمده گل الوگل از لیست قیمت محصولات عمده باخبر باشید همچنین با سیستم فروش افلیت میتوانید با ما همکاری در فروش داشته باشید.
۱۳.آیا امکان دیدن گیاهان و انتخاب آنان وجود دارد؟
بله ، تمامی سفارشات الوگل را میتوانید با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت درخواست عکس و فیلم کنید یا گیاه مورد نظر خودتون را انتخاب کنید.
۱۴. سفارشات گل چند روزه دستمان میرسد و آیا امکان ارسال سریع وجود دارد؟
با توجه به ترافیک کاری فروشگاه محصولات غیر سفارشی ساز نهایت تا 2 روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال میشود و با تماس میتوانید درخواست ارسال سریع داشته باشید.
۱۵. آیا الوگل ویزیت حضوری گل و گیاه دارد؟
بله در حال حاضر این قابلیت برای استان گیلان و غرب مازندران فراهم میباشد همچنین میتوانید به صورت مجازی هم از ما سوالات خود را بپرسید.